Inga bilder -.-

Hejsan ! <3
Har ni haft en bra dag, min dag har varit helt okej.
Jag mötte Linda imorse vad 09.00 ungeför, vi gick te bussen där stod Ellenor.
Så hoppade vi på och mötte Elin där.
Sen så kom vi te skolan.
Första lektoíonen var so tråkigt som vanlig haha jag hatar so fy fn asså.
Haha men det kanske kan bero på läraren haha ja det gör det typ, höhö.
Sen var det no tror jag vi labba asså det var fett kul men asså vi skulle göra en sak men den tog slut så fick gjorde något annat haha jag och Ellenor var bara bäääst ! xD
Sen hade vi lunch det var typ nåt skit skumt haha jag vet inte vad det var.
Men jag Lina, Mickis, Becca, Linda, Ellenor, Linda, Hannh och Elin B satt typ och flumma skit mkt haha vi garva as mkt had skit kul med dom dom tjejerna betyder allt verkligen.
Men sen efter det hade vi klassråd, Petra sa inget intressant haha.
Sen hade vi spanska lika boring som valigt hade tydligen nte gjort min läxa så hon blev lite små sur, men shit skaffa dej ett liv marlene.
Efter det så hade vi svenska med Petra vi skulle typ göra en inbjudan till någon fest så gjorde jag och Beccis haha och Ellenor men vi stötte ut henne hhaha nej men vi skämta med henne lite haha iaf vi hade super kul.
Sen hade vi matte och jag typ vänta på Beccis för Pontus skulle snacka med henne lite.
Sen sluta vi drog jag Ellenor Becca hem till hem och sjöng singstar vi sjöng verkligen bääst (a) §
Sen spela vi sims och gjorde skit snygga gubbar och satt och flumma lite också (a)
Sen drog jag hem och kolla lite på tv sen åt jag lite.
Sen åt jag riktig mat eller vad man ska säga, och nu sitter jag här.
Jag kollar på arga snickarn inte så underhållande men men.
Men ja ni får ha en fortsatt bra kväll så bloggar jag imorn kanske om jag pallar börjar 08.20 -.-
Men det blir troligtvis inte nåt inlägg på morgonen för jag hinner inte och pallar inte.
Har inte tagit några bilder men ja.

Kyss / H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0