Jippi vår :)

Hejsan !
Ja egentligen är det nog inte så bra att jag sitter i vad datorn just nu har rätt mycke att göra i skolan.
Får väll göra det sen, men matten är till fredag so till fredag strot svesnka prov till imorn kan det typ ( inte ) eller asså jag fattar inte cad jag ska göra och sen spanska till tisdag.
Asså just nu känns det som skolan nästan är det ända man måste tänka på.
Men det tänker inte jag göra för skolan är faktiskt inte mitt liv bara lite tyvärr, eller mycke !
Jaja för mycket snack om skolan.
Men fy fn vilket skönt väder det var idag asså shit.
Imorn blire tights och solbrillor fn :)
Jag Maria Gina Linda Elin B och Beccis satt utomhus på engelskan och herregud fy vad skönt asså !
Iaf jag måste nog gå träna på svenskan och självklart glömde jag spanska saken i skolan som ska vara klar till imorn, duktigt Hanna duktigt ! ;)
Men nu ska jag väll plugga i 5 minuter, sen duscha.
Men asså jag var och leta bland mina ballerina skor ville bara se vad jag hade jag hitta ett par från förra året haha.
Men iår blire nya såklart ska ha kilklack iaf hitta ett par skit söta.
Men nu ska jag dra.



Kyss / H
Hittade ett par skit fina på internet.

Lite suddig.


Såhär ser jag ut nu + mina mys tofflor :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söt klädsel gmn!

puss <333 Älskar dejj<333333

2009-03-19 @ 19:03:11
Postat av: Anonym

du är såå jävla söt gmn <3 du är alltid min <3 Puss älsk<3333

2009-03-19 @ 19:05:01
Postat av: Hanna

Vem är det ?

2009-03-19 @ 19:36:29
URL: http://troopps.blogg.se/
Postat av: Anonym

din bv såklart <33

2009-03-20 @ 15:41:33
Postat av: Elin

fett många ego bilder du ör, wb x)

2009-03-20 @ 19:43:03
Postat av: Hanna

postat av okänd : jaha okej ?



postat av Elin : so what det är väll fuck heller din blogg ?

2009-03-20 @ 21:10:48
URL: http://troopps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0