ingen rubrik


Hejsan !
Blev inge inlägg i igår kväll v skit trött och hade världens jävla huvudvärk.
Vaknade inatt typ vid 3.30 och hade skit ont i hubudet va uppe och tog en huvudvärks tablett la mej i sängen igen.
Sen somna jag igen vid 5.00 typ.
Konstigt nog är jag inte så trött nu.
Iaf nu sitter jag och chattar med Lina vi har bestämd att vi ska göra det varje morgon, well well vi får väll se hur det går haha :)
Juste Sarah fick ju låna min mobil förut haha aja nu har hon fått en ny och nu ska hennes syrra låna den som går i 8:an haha egentligen bryr jag mig inte om den pajjar xD
Jag har precis klädd på mej och ska väll snart sminka mej .
Men nu ska jag sluta och göra något annat haha.

Kyssss / H


Dagens klädsel ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0