Lina älskling §

Hejsan !
Idag var jag med Lina på IKEA haha.
Men iaf jag vaknade vid 10.30 typ så ringde Lina mej vid 11.30 typ och fråga om vi skulle göra något.
Jag bah aa visst, är glad att Lina valde mej före någon annan känn er dissade ni andra, hahaha ! :D
Men vi hämta henne sen drog vi till IKEA, för pappa sulle beställa ett nytt kök till oss.Vi träffa Antonia sötnos där trevligt trevligt vi stod typ och prata med henne en liten stund ;)
Sen käka vi köttbullar haha tjockisar haha och drack massa läsk.
Sen drog jag och Lina flumma runt på IKEA haha det var bäääst.
Haha vi bah vi hämtar en sån här vagn så skjusar vi varann på den.
Haha så gick vi till typ nåt ställe man kan ta sina egna saker på, så hitta vi inte en sån som var ledig.
Men sen när vi hade kollat ett tag så hitta vi en vagn med typ en filt och nån lampa på.
Vi bah vi tar den thaha så vänta vi ett tag och ingen kom så fi tog den och sprang iväg haha hoppas de inte var någons men jag tror att någon hade lämnat den så aa.
Men sen¨åkte vi på den inne i IKEA med allt annat folk asså shit vad mkt folk det är på IKEA ååååååh.
Men vi lyssna på musik och  åkte slalom bland alla folk, höhö :P
Asså vi hitta inte hissen där man åker upp så vi vart där nere hela tiden.
Men sen drog vi ut i kassorna.
Sen möte vi pappa och drog och handla.
Sen åkte vi hem eller först släppte vi av Lina hos sin pappa.
Men vet ni jaj gjorde faktiskt mat ikväll jippie haha det vart faktiskt lyckat, om jag får säga så är jag ju ingen gudinna i köket haha.
Men iaf nu sitter jag och kollar på andra chansen i melodifestivalen vet faktiskt inte vem jag hejjar på.
Imorn har jag handbolls matcjer i skärholmen sen ska jag och Ellen till skärholmen någon i handbollen som vill förla med säg bara till eller messa!
Men nu ska jag fortsätta titta, det kommer inga bilder för jag är inte inne på min data så då måste jag ladda upp 1500 bilder och det tar sin lilla tid kanske lägger ut dom imorn vi får väll se.
Ha en fortsatt underbaaar lördag kväll.

Kyss / H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0