Palla rubrik


( beccis & ellenor har skrivit massa saker på spegeln x) )
Hej hopp gummisnopp x)

Idag var jag i skolan som vanligt.
Förtsa lektionen var so jag och Beccis fortsatte med Vulkanen Etna, a och Örjan ska alltid klaga han bah : Det här är inte VG bara G, för vi har bara VG och G. Vi bah nehe då kan du förklara hur vi ska få det men det skiter han fullständigt i kanske inte så jävla lätt att få det då !
Iaf sen efter det var det språk vi fick ett papper som ska vara klart till torsdag det är bättre än det vanliga vi håller på med iaf.
Efter det sen var det Matte, hahahaha asså jag Linda & Beccis & jag satt uppe på fönster skiten helt plötslig faller Linda bah ner och slår nästan sönder en kruka asså hur jävla dålig får man blii, haha skämta, nej men sen satt jag & Beccis och as garva xd
Haha men efter det sen var det lunch jag tror vi gick in i matsalen sen ut så fucking snabbt, fy fan !
Iaf sen så var det idrott hade glömt kläder oups !
Men jag Beccis Linda styrketräna haha okej mest Linda vi sncka en hel del oxå :P
en efter det var det no jag och Beccis Linda gjorde en egen bok typ om någonting haha ommer aldrig hinna klart x)
Sist och tråkigast engelska -.-
Jag och Beccis jobba med någon karta ingen av oss fatta nåt så vi sncka mest.
Beccis börja as garva bara för jag inte kunde utala ett ord  ;)
Sen efter det var det träning Ellen var tbx OH SHIT !, haha skämta alltid kul att få träffa sin sis.
Men nu ska jag äta sen duscha sen blire tv och idag är det Despret houswives, ursäkta stavnigen haha xD

Kyssss / H

Världens bästa band, juste Joe Jonas är min (a)
    
  .

EMD ! :)



Juste Sarah testa Linas löshår ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

fuck heller, emd är mina!

2009-03-18 @ 18:55:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0