Melodifestivalen


( Bila på mej och min syster Ellen, sakanr det mest syster du är min andra halva <3 )

Hejsan ! <3

Sitter och kollar på melodifestivalen soma alla andra typ .
Jag tycker faktiskt Agnes har en grymt bra låt, EMD med haha fast dom är otroliga gulliga :D
Haha men jag vågar fn inte chansa på vem som vinner asså det är fett svårt.
Alcazar har en ganska bra låt asså det är fett svårt vem som antagligen vinner.
Asså jag hatar - snälla snälla men om man lyssnar på texten inte låten utan texten är den skit bra, texten är verkligen grymt bra men jag hatar låten ändå.
Hon som sjunger på grekiska tycker jag är sjukt dålig, asså det är fn Sverige inte Grekland hon kunde väll varit likagärna med i deras tävling, usch säger jag bara !
Mollys låt är skit fin tycker jag hon har iaf en otroligt bra röst för vara 16- 17.
Men nu ska jag fortsätta kolla så ni får ha en super bra fortsatt lördags kväll.

Kyss / H ´
EMD.
Agnes.Alcazar . Molly.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0