Inga bilder :O

Hejsan ! <3 Ni vet den hära saken som man kan ändra text på storlek man laddar in bilder, ja iaf den funkar inte för mej asså ingen aning vad som har hänt. Men jag skriver om mn dag lite och sen lägger jag in bilder när det börjar funka :) Iaf idag börja vi 8.50 men Lindas morsa hämta mej ( oss ). Första lektinen var matte hade glömt mi matte bok hemma för vi hade matte läxa oups den glömde jag oxå att göra, inte bra Hanna ! xD Iaf sen efter matten var det bild vi ska fortsätta men våra serier haha min och Beccis är grymast haha. Men efter det sen vare lunch typ potatis och biff, ganska okej. Sen efetr det var det so, så skulle vi redovisa so skiten jag och Beccis gjorde våran gik int så värst bra kommer kanske bara få G, höhö :P Men sen var det rast och sen livskunskap. På livskunskapen sen gjorde vi typ '' bästa händelsen i mitt liv '' har redan gjort det för länge sen. Men sen sluta vi träffa Nicole och Ellen sen och Lina fast hon var ju i skolan. Vi drog te Huddinge badet och hade det soft. Sen drog vi hem och så och sen drog jag och Lina ut och fota lite. Sen drog jag hem och åt och nu sitter jag vid datorn har suttit här i ett bra tag nu haha älskar verkligen min data ! :) Men nu ska jag fortsätta vara inne på playahead och bilddagboken. Kyss / H

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså shit värsta wannabe, liksom skaffa dig ett liv lilla gumman.

Väx upp! :S

2009-03-21 @ 15:30:15
Postat av: Hanna

Ehm skaffa dej ett eget liv lilla du och du är så fucking feg och visar inte vem du e.

Väx upp själv tönt

2009-03-21 @ 23:24:08
URL: http://troopps.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag kan bara säga en sak, hahahahahahahahahahahahah!

LILLA HANNA eller vad du nu heter.... :D

2009-03-22 @ 07:50:46
Postat av: ellen

Asså ni är ju fn inte normala håll bara käften

2009-03-22 @ 10:19:30
URL: http://moquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0