Handboll oh sis

Hejsan ! <3
Idag var det handbolls match trevligt trevligt.
Först mötte vi Sorunda vi vann med typ 5-13, något sånt tror jag.
Sen satt jag och Ellen oh snacka mellan matcherna.
Sen mötte vi Stockholmspolisen vi vann med 4-24 haha vi krossa båda lagen.
Gjorde ett måt i sista matchen och 2 i första.
Sen drog jag och Ellen till skärholmen.
Ellen köpte en tröja skit fin jag köpte typ inget förutom godis haha hade inga pengar xD
Jo jag köpte 2 påsar med klubbor en glass sen åt vi på Donken, självklart :)
Men asså när vi skulle åka bussen hem så visa Ellen upp sitt busskort och chaffisen bah försök int asså han mena att hon planka och asså hennes bussort håller på helger.
Så hon fick ta sin remsa.
Jag bah men jag ska gå fram och klaga när vi har kommit till Tumba.
Men självklart måste vi byta buss oxå jävla skit asså.
Men sen när vi kom till Tumba så kolla vi när Ellens buss kom.
Den skulle inte komma än så vi drog till Tumba C.
Sen gick jag och Ellen till hennes buss, och kramdes haha vi sa hejdå iaf
sen gick jag till tåget och åkte till tullinge.
Sen hämta pappa mej, och nu sitter jag här.
Idag är en skit bra tv dag
1.one three hill
2.gossip girl
3.wipe out.
4.beck
kommer troligtvis sitta vid tv dom återstående timmarna av dagen.
Ha en fortsatt underbar kväll, nu ska jag fortsätta att chatta med Ellen sis och Linda bv.

Kyssss / H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0