Haha.

Hejsan ! §
Just nu gör jag inte så mycket Beccis drog för 1 timme sen ungefär.
Haha jag måste bara säga att vi är suuuuper sociala, vi satt vid datan hela tiden haha.
När jag oc Beccis hade köpt godis drog vi till donken där kom några små wb:s haha asså vi typ stirra och garva nej men asså det var super kul det var en där som försöte vara skit cool fast hon var värsta tjockisen, höhö xD
Haha aja men nu ska jag käka nån slgas av mat, hmm vad konstigt kommer blogga mer alldeles strax förmodligen.
Jaja ha det suuper bra så länge då.
Kysss / H

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är väl inge fel med att vara tjock?

2009-03-06 @ 22:38:21
Postat av: Hanna

Haha nej men det såg feett kul ut, du kan ju våga visa vem du e om du komnetrar

2009-03-06 @ 23:04:21
URL: http://troopps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0