God morgon ! <3

Godmorogn ! <3
Vaknade typ för 20 minuter sen vet inte varför haha jag frös typ.
Sen var det någon som ringde och det var Lina, så bestämde vi att vi skulle mötas halv 12.
Och sen åker vi till huddinge, jag ska köpa present åt Lina haha jag vet att det kanske inte är så bra att hon är med men asså hon vet inte vad hon vill ha då måste hon typ säga vad hon vill ha och peka ut saker xD <3
Men iaf jag ska snart äta frulle och sen sminka mej och skjusar morsan ner mej hon måsta ända ta ut pengar till mej.
Men jag bloggar mer när jag kommer hem sen har ändå inga läxor eller jo typ spanska men den glömde jag i skolan, skit samma.
Ha en underbaaaar dag så hörs vi senare.

Kysssss / H . <3

Juste jag gjorde en sak på paint som jag kan lägga ut här har inga nya bilder för stunden, men jag gjorde en sak typ lite små saker Lina´kan önska sej hann aldrig skicka en den över msn för hon loggade ut men nu kommer den här.


Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

tack sötnos ;)

ha en underbar vecka

2009-03-01 @ 21:20:26
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: lina<3

saknade dig me gumman

2009-03-01 @ 21:31:11
URL: http://linascb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0