Blogg Paus.

Hejsan ! Som ni har märkt har jag inte skrivit så mkt på senaste 3 dagarna. För det först cp:ar sej min blogg kan inte lägg ut bilder och det är fett tråigt inlägg utan bilder :s Och det är mycket plugg just nu faktiskt inte så kul men skolan går ju före så det är bara att bita ihop. Har ganska mycket prov och läxor just nu it sucks it really does. Engelska läxa-tisdag. No prov-Tidag So prov-Fredag ( nästa vecka ) sen äre nog inte mer men det är ganska mycket ändå asså man måste ju plugga till alla prov oxå. Ajust jag fick tbx mitt spanska prov fick IG men alla fick IG i min grup förutom 2 hahah ! Ja juste så har jag spanskan till tisdg eller asså det är omprov, men det är 5 personer som gör spanskan sådär det är Ellenor, Gina, Maria och sen Jakom och Alle haha roliga människor det xD ! Fast Jakob och Alle tycker jag är osmart ibland hmm det kan väll inte stämma, hahah ehm jo ! Men nu ska jag duscha blir kanske lite inlägg ändå då och då för jag kan inte låta bli. Men om ni vill se bilder på min dag eller vad man ska säga om ni vill se bilder iaf så finns jag på: Playahead.se ( hhhannas @ ), men ni måste vara vän med mej. Bilddagboken.se ( ssuperh ) . Ha en underbar dag, vecka haha ! Kyss / H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0