Massa bilder, och lite text :)<3

Hola bloggis! '

Har precis varit och handlat med pappa fick ett par skor ansiktsmask a det var väll det jag fick jo ett läppsyl med men a det var jag tvungaen att ha.
Som sagt jag var ju hos sis igår och slagga där grym kul asså, vi gjorde massa saker haha men iaf vi drev med nån kille

lite, en alla en jävla biath, vi bah din mamma kan vara bitach haha a men vi har llite sjuk humor, men vi är ju systrar så
man fattar varför :)
Vi kolla på wild child grymt bra asså rekomenderar den starkt.
Sen la vi oss vi 3 typ och gick upp vi 12 nånting, och år frukost.
Haha jag är så jävla smart måste jag säga, Jag skulle platta håret men sis plattång så var den på 200 grader oh det visste inte jag så jag bah kände på mitt hår efter jag hade plattat lite och fy gan vad varmt det var asså, SHIT!!
A men jag hade iaf en underbar kväll och dag med henne, och jag älskar min sis så otroligt mycket vi har verkligen minnen för livet, snart ska Ellen komma till mig efter skolan nån dag en måndag tror jag öängtar iaf super duper mycket!

<333333
Haha och på donken så vr inte min hamurgare klar så skulle jag gå kolla om den var det så kommer det en om jobbar där och ska ge den till mig så hon går mot Ellens bord oh jag satt inte ens där eller jo men asså jag sulle ju hämta den så följde jag efter henne oh sen mäste hon det hon bah ååå där är du och gav hamburgaren till mig, ni kan gissa vem som satt vid bordet och as garva jo Ellen sis :D haha.
Ha en underbar kväll så kanske jag lägger ut en bild med min asnisktsmask hur jag ser ut med gurkor i ögonen med bara inte jag ser förjävlig ut haha men nu kommer massa bilder från igår nu njut bara av skönheterna, Kyss/H

haha väldigt vackert eller inte :D



Ellen klappar sin morfars o mormors hund:)


















                                               Dagens outfit

Randig tröja-H&M
Vitt linne-Gina tricot
Ljusblåa jeans-H&M

Mina nya skor
Ansiktsmask.           
                            





 


Kommentarer
Postat av: L i n d a

Tröja Linda :) <33

2009-01-18 @ 16:28:29
URL: http://crazylinlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0