bästis&baby

Hejhej<33
Idag gick jag och Lina ut och skulle träffa Elin haha jag bah Elin vi möts 13.45 hon bah a visst.
Jag trodde att jag hade sagt 12.45 så smsa jag Elin och bah men kommer du snrt hon bah vi ska mötas om 1 timme haha jag bah men jag mena 12.45 men Elin kom typ efter 10 minuter.
Sen gick vi till centrum eller först till linas pappa så bytte Lina skor sen gick vi till centrum sen gick vi till brantan och kolla lite på ellenor hon mötte matilda ellenors lag var verkligen bäst för att dom vann ju så go TULLINGE! :)
Sen gick vi till Elin oh gjorde massa saker sen gick jag hem och åt och nu sitter jag här.
Sorry men jag var inte aktiv med några kort men jag ja några på mej själv såklart xD

Ha en underbar kväll så bloggar jag i morn morgon tar 09.10 bussen kyss/ H<33
   


     
   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0