Ellenor och Elin<3

Hej!
Idag var jag som sagt med ellenor och elin vi hade grymt kul haha:)
Vi gjorde en massa saker haha baka världens bästa chokladbollar ever asså.
A men sen hämta mammi mig haha palla nte gå så lat man e men hon var ändå nära så.
Och nu sitter jag här.
Haha vi klädde ut oss blev fett fina ju haha bilder kommer men asså ta det inte för seriöst asså xD
Imorn är det handboll som gäller ska träffa alla min sötisar ska typ samlas 08.10 haha gäller att gå upp 7 typ :P
Hoppas vi vinner!
sen kanska ellen sover här eller hos mig vet inte hur det blir.
Mn nu ska jag lägga in typ 20 bilder typ aja men had et så bra så bloggar jag säkert senare Kyss/H

                    



          


       



       



       




 haha okej 11 stycken vart det puss


Kommentarer
Postat av: sosso

vilka boobs på ena bilden ...

2009-01-16 @ 20:15:42
URL: http://finsoows.blogg.sesoows.blogg.se/
Postat av: Hanna

öhm? det är ellenor

2009-01-17 @ 13:46:06
Postat av: sosso

asså de är inte jag som har skrivir de där me boots, de måste vara någon annan? :S

2009-01-17 @ 14:56:29
URL: http://finsoows.blogg.se/
Postat av: Anonym

aha okej

2009-01-18 @ 12:49:29
Postat av: Anonym

asså shit! vem är de som kan mitt lösen?

fett pinsamt med det där me boobs... :D

2009-01-18 @ 21:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0