Toppen kväll<3

Hej bloggen!<3
Sorry att jag inte skrev igår mkt men jag han inte.
Först drog jag till Lina igår sen drog vi till Linda.
Vi hade super roligt verkligen malin var super snäll  vi garva typ hela tiden och flummar skit mycket.
Haha filmen vi såg var as läskig värsta skräckisen haha linda drog mig i håret när det var läskigt och becca krama mig och lina och malin satt bara där haha.
A men sen var vi ute och flumma mer jag och becca ramla på isen typ hela tiden så jag var jätte blöt om ruman.
Sen gick Lina och Becca hem till mig så sov dom här.
Linda ringde 10 ooch väkte oss tack gmn, eller inte :)
A men nu kommer det massa bilder och jag ska ut och träffa Elin med Lina.. KYSS/H
           hanna älskar pea.!
            Becca och malin
smile bitch xD
äntligen få maan en okej bild på malin


en suddig becca ´:)


Sötnosar
haha han ser skit tjock ut


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

palla pea

2009-01-25 @ 20:06:15
Postat av: Hanna

ja!

2009-01-26 @ 06:13:29
URL: http://troopps.blogg.se/
Postat av: Malin

hahah, ingen av bilderna på mig ser man att det är jag :D

2009-01-29 @ 14:33:28
URL: http://malwal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0