Bästis slaggar här:)

Hej bloggen!
Idag har det inte hänt så mycket jo att 2 stycken kom och snack med oss om ung brotts offer och så blabla-.-
Haha mn jag lyssna typ inte så mycket jag hade mest damp på örjan för kolla jag satt bravid Ellenor och Linda satt framför mej och sp skulle vi kolla på en film jag bah Linda move your ass Örjan bah HANNA NU FLYTTAR DU DEJ.. man bah jvla gubb jävel -.-
Haha aja men jag pallar inte skriva allt vi gjorde i skolan och så.
Well well sen drog jah, ellenor,linda till godishörnan sen hem ´till linda och gjorde massa skojigheter sen skulle ellenor sova hos mej fast det blev aldrig av tyvärr :( men Linda sover hät istället kulkul:)
Imorn ska vi kolla på hennes match sen kanske bada i hennes bubelpool får se hur vi gör men nu ska vi fortsätta kolla hjälp haha fett sköna dom är, och nej jag och elin är inte vänner än Kyss/H


















All from me to you enyou :)

Kommentarer
Postat av: Emma

fina bilder :)

2009-01-31 @ 23:03:16
URL: http://igminus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0