<33

Hej!<3
Just nu sitter jag och öter frukost för en gång skull brukar typ aldrig göra det.
Idag har vi so prov usch kan inte mkt men jag har pluggat iaf!
Sen ska vi få tillbaka våra svenska prov som vi gjorde för typ 3 månader sen :s
A och sen vet jag inte mer vad vi ska göra i skolan jag tror vi ska labba haha jag och Elin är absolut bäst på det:)<3
Sen ska jag klippa mig Elin ska med , sen ska vi till mig eller Linda.
Haha Linda är och drar åt sin tandställning, och hon gick upp 6 på mongonen idag fy fn vad tidigt.
Men nu måste jag äta klart och gå och fixa mig, kyss/H, här kommer lite bilder:)<3
Jag hatar spanska :/
Hme
 gjort av http://www.skaantz.blogg.se/ <3
GinaGina<3
HandbollHandboll :)<3
Det var allt kommer mer sen ikväll puss oh kram/Hanna

Kommentarer
Postat av: L i n d a

Jahapp, ska ja ta de där som mobbing? ;) <33

2009-01-14 @ 21:09:25
URL: http://crazylinlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0