Bästa kvällen med Ellen<3

                                                                                          Spendera mesta av tiden med Ellen<3

Det var länge sen jag skrev jag vet men jag pallar aldrig är fucking lat asså.
Aja men den 1 januarie vakna jag runt 1 och satte mig vid min älskade dator, taha det vara bara Ellen som var inne typ eller aa nästan iaf.
Så fråga hon mig vad jag skulle göra, jag bah tråka hemma antar jag, Ellen bah vi kanske kan hitta på nåt, jag bah visst:)!

Haha jag vet jag skriver bah hela tiden men det låten konstigt om man säger jag bara:/
Aja tillbaka till ämnet igen.
Mm iallafall så tog jag bussen till stationen och sen tåget, asså jag vet jag är alt med det är skit kallt ute ju tror jag håller på att frysa ihjäl brr ``kallt´´.
A men sen när jag kom fram så skulle jag och Ellen tyå åka någon stans eller bara vara i tumba c.
Men sen hade ellen inte kommit så jag gick ner tillcentrum, och så smarta som vi är så tror ju vi att det är öppet den dagen men NEJ!! så jag smsa ellen och bah ta inte bussen till centrum för det är stängt jag kommer till dig.
Så vänta jag på bussen så när den kom så hitta jag inte min remsa, jag bah shit vad fn ska jag göra, så jag sa till han som kör den bah asså jag har tappat min remsa han bah okej gå på.

Så när jag satt på bussen så kom jag på men jag kommer inte hem utan den så jag sprang av bussen och skulle gå upp och kolla efter den haha sen när jag springer så känner jag nåt haha d¨är den i min ficka och skaver mot mon mage.
haha så det blir att jag kutar till bussen igen och som väll är har den inte åkt.
så gick jag hem till Ellen.

Vi tog massa kort några kommer strax, sen åt jag hos henne, sen tog vi bussen sen tåget sen kom min mamma och hämta oss så slagga ellen hos mig.
Vi va uppe till 5 vi drev med ennkille om att han var skit söt, haha vi skicka massa bilder till han på oss han bah åååå fn vad snygga vi är, haha vi bah taha du är super söt du med.... NOT han var as ful fast det sa vi int..
Vi bah langa nummer så gav han det och så fråga han efter mitt haha jag bah visst så gav jag han ett fejjk nummer;D
sen kolla vi på mamma mia så sjöng vi med haha vi är gryma på sjunga kommer bli hollywoods nya sjärnor OFC!!<3
Sen vakna vi vid 1 tror jag hade bestämt med lina att vi skulle åka o bada så vi åkte hem till ellen och hämta saker och sen träffa vi lina på tåget så åkte vill till huddinge badet.vi tog massa kort hos mig med kommer nu också<3

Eller vi va på hm o donken före.
När vi åkte ruchkana så spotta vi på varann haha grymt kul asså sen när vi åkte alla 3 så var det 2 killar som spotta på oss vi bah ??okej så när dom åkte spotta vi på dom, haha dom lacka ur fullständigt och typ börja jaga oss o ta vatten i munnen och spotta det på oss.
Men vi är ju super smarta visst?:) haha vi gick in i duchen och tog nägra tvål flaskor fyllde dom med iskallt vatten och spruta på dom haha dom blev as arga.
SEn börja vi prata med dom och så haha vi fick ens pea taha ska börja reta honom nu hihi:) Älskar dej ellen gmn vi hade det bäst<3

Sen drog vi hem vid halv 9 typ.
Sen plugga jag till so så fucking boring haha men inte mkt jag gjorde ska jag säga ;D
Igår var jag hemma och slappa spela xbox satt vid datn mest.
Idag va jag mamsen och erik och pappa och jag och handla i huddinge fick strumpos 11 par behövde verkligen det, och på jc var det 50% på typ allt köpte en skit fin blus älskar den.
Sen plugga jag lite aa och nu sitter jag här.

Jag kommer ha handbolls tunering några dar nu så jag kommer troligtvis inte skriva med jag kommer vara upptagen med att vara med sarah, ellen, lina imorrn vi har typ 4 timmar mellan varje match men smsa om det är nåt.
Saknar Sarah enormt mycket Lina och Ellen med haha älskar er mina flickor<3

q     w     e


r    t      y

u         i     


taha mupp ungar<33      <3      

     soulmate<3       we are the best, so fuck the rest!<3


Sorry vi är upptagna med varann, <3Ellen älskaling jag älskar dej otroligt mycket<33








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0