Trött...-.-

Hej bloggen§
har precis vaknat kan inte sova det regnar skit mycket tycker jah.
Men idag ska jag nog va med Lina sen ska vi dra till linda och träffa becca och lindaa kompis och linda såklart :)
Haha Linda bah man behöver inte ta med sig present men är man inte snällt eller haha såklart har jag gjort det fast mammi köpte med jag vet vad det är haha fråga på msn om ni vill veta.......  XD
Ska kolla på film snart om jah orkar gå upp ur min super sköna säng och hämta filmen.
Men jag gör ett inlägg vid 11 halv 12 tiden med lite bilder och så sen blir det nog ett ikväll också.
Ha en underbar dag och så skriver jag mer sen pussar&kramar / ja vem brukar det va :)


Kommentarer
Postat av: evve

tropp plopp gummisnopp

2009-01-25 @ 01:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0