jag kan faktiskt hjälpa till :D<3

Hej!<3
Har precis ätit skit äcklig mat fisk usch, sorry mamsen men det smaka bläää.
Jag tror strax att jag ska spela monopol får se eller kolla på nån film.
Oh herregud vet ni vad jag kom på jag har spanska prov på tisdag måste verkligen öva imorn oh i övermorn och kanske lite idag tyvärr -.-
Haha jag vet jag är super tråkig men det får ni ta.
Imorn blir det skola som vanligt och jag kommer ofc ta bussen med Linda och Elin tror jag! <333
Haha rätt skönt faktiskt, för vi ska ta n buss som går senare för att vi har typ kommit på att vi hinner, för vi brukar få sitta och vänta i minst 30 minuter -.-
Haha nu ska jag hjälpa http://www.barahannah.blogg.se/ med hennes design haha kolla jag är så snäll och hjälper till :D<333
Kyss oh smek/ H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0