ingen rubrik ;)

Hejsan svejsan!
Var i skolan idag som vanligt, vi hade so prov omg inte kul asså med det gick vll okej får jag hoppas.
Fick tbx svenska prov fick typ några fel men aja strunt i det.
Jag kilppte mig efter skolan blev nöjd, sen drog jah elin oh linda te linda och gjorde massa skit hah  nejdå vi fick lite kläder av henne.
Aja men sen drog jag väll hem nu sitter jag här haha ul da va:) aja men nu kommer det lite bilder från idag väldigt många tror jag om jag pallar lägga ut alla haha kyss//H haha ajuste vi laba idag kommer mkt bilder från det
kemi sak.
man är sexig i glasögonen not:D

haha oh det betyder ?


sexiga Elin :)

that min elin





 thats all from me to you alla :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0