ingen rubrik, pallar ej

Hejsan!<33
Idag har det inte hänt så mycket eller förutom skolan såklart då.
Idag vat det tjafs med Hannah, Maria igen fy fn asså -.-
Aja men missa engelska glosorna och ja vet inte vad det är för några nån gullig som går i min klass eller C som kan hjälpa mig  :O
Well ja sen efter skolan gick jag och Elin, Elin oh Ellenor till aulan och gjorde massa saker :)
Just nu sitter jag och chattar med Elin bästis, Linda BV, Ellenor hjärtat och Ankan sötnos :)
Haha Ankan och jag typ sitter och snckar om matte hur dåliga haha sötnos.
Ja nu ska jag duscha tror jag sen träna på matte, usch -.-
Aja ha det king and i well se you sucker :) kyss/H
 BILDER KOMMER OFC DET GÖR DET ALLTID :) xD
ren fucking kärlek
Joe Jonas tillhör mig ofc! :)
Hanna & BV



Sexigää Ellenor


Kommentarer
Postat av: Anonym

WANNABES THA ALL SHITS

2009-01-27 @ 19:35:16
Postat av: Anonym

shot the fuck upp

2009-01-27 @ 20:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0