I'm the best, fuk the rest :) not

Holla!
Haha mitt typ  inlägg nej men nu ska jag väll slagga om 40 minuter kanske har typ fixa http://www.crazylinlin.blogg.se/ design haha den blev jag faktiskt jätte nöjd med, Hannahs vart oxå bra, mohaha im the best fuck the rest :)
Haha det blev inget vad jag hade skriver jag kolla inte på film eller spela monopol, mamma fråga om vi skulle spela men jag bah, vi kan spela nån annan dag haha och jag har inte övat på spanskan heller -.-
Man är ju super bra på att lova saker( eller inte).
Jag och Ellen har typ skrattat ihjäl oss för en sak hemligt haha aja men jag får se om jag bloggar imorn på morgonen om jag pallar gå upp lite tidager får se aja men kyss/ H

Här kommer lite bilder från nyss

lite av min design till linda
lindusden andra halvan
hannahHannahs design

hanna troppt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0