God morgon

Hej!§
Nu har jag precis sminkat mej, det kommer bilder och så på viket smink jag använder det kommer bli  mer bilder :)
Idag ska jag åka till godishörnan med linda sen ska jag åka till gula villan linda ska typ kolla på film till imorn sen ska hennes mamma och hon åka och hyra ikväll ska jag nog bara vara hemma och äta godis och sitta vid datorn och tvn alltså mina bästisar haha nejdå XD
Jag ska väll snart dra tror jag så jag hinner med bussen ommer alltid för tidigt.
A men jag skriver lite sen när jag kommer hem och så med ha det bra Kyss/H

Emma och Lina övar på tyskan lite gran haha
Världens sötaste katt





foundation-hm
rough-hm
ögonskugga-hm
läppglans-hm
mascara-max factor



Dagens outfit:
Grå tjocktröja-stadium
svart linne-hm
vikt vitt linne-hm
tajts-hm
strumpor-inge aning



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0