flum, huddinge<33

Hej bloggis!<33
Idag var det skola som vanligt haha jätte tråigt Elin var sjuk inte roligt :/

A men sen kom jossi o ellen till min skola haha dom hittar som krattor  :)
Jag köpte ganska mycket jag lägger ut nån bild på det.
På matten flumma jag och becca väldigt mycket haha vi bah becca behöver hjälp, jag bah ja jag åste hjälpa henne så då fick vi gå ut och sätta oss och jobba.
Sen märkte vi att det var jag som behövde hjälp haha, sen kom Lindus och sen flumma jag och rebecce omega mycket asså haha aja men vi typ hoppa ut från ett föster sen kom vi inte upp haha aja älskar deej jätte mkt rebecca älskling.§
Aja nu kommer lite bilder Kyss/ H




Linna H&M-50 kr


Neccesär H&M-40 kr
Rouge sak H&M-20 kr
Rouge kulor H&M-50 kr
Läppglans H&M-30 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0