Fixa igen, kläder, bilder.

Hejhej!
Det lev inget inlägg i morse förlå försov mig en halvtimme haha, sen träffa jag Linda sen Elin på bussen.
Först hade vi so jag förstår typ ingenting verkligen å Örjan dampar på dej usch:s
A men sen hände det väll int så mkt, sista lektionen va eget arbete men haha jag arbeta inget Elin B o Örjan tycker det är fel att bogga fy fan nej det är det inte:s
Men sen drog jag hem til Ein fick massa kläder av henne tack gumman tog många pictures dom kommer jag lovar :D
Sen handboll sen åt jag nu sitter jag här måste plugga till provet imorrn SNARK!....
Aja haha nu ska jag fixa en blogg design til bästis så so long suker haha skämta puss//H





That was all from me to you hope you enjoyd it :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0