Ellen letar efter den perfekta bilden<33

Hej<3
Nu har jag och Ellen varit och ätit på donken eller vi kom hem vid 18.30 typ och så hade vi varit och köpt godis.
Vi har kollat på gamla svensson svensson avsnitt himlans roliga faktiskt :)
Haha jag håller på men min design vet inte hur den kommer bli men vi får se.
Om ni kollar på Ellens blogg så har hon en skit snygg desigm jag lovar båda av oss älskar den.
Jag vet inte riktigt vart Ellen är eller jo hon står och tar kort letar efter den perfekta bilden på sig själv lycka till sister säger jag bara asså hon är as fin på alla men men hon är som hon är ju :)<3
Vi ska typ se wild child på datan snart tror jag men haha ni får ha det bra kyss/ H
I love you Ellen sister du är livsglädje<333
men bilder kommer komma imorn jag lovar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0