Blandat

Hej sorry att jag inte skrev igår var inte på humör.
Igår hände det inte så mycket...
Var en stund med Emma och Lina haha kul faktiskt.
Sen drog jag på handboll och träffa alla hade saknat syster enomt mycket.
Sen åkte jag hem käka ducha bråka haha a men jag pallar inte gå in på det en det skulle ändå aldrig gått..
Men jag ska GÅ till skolan idag visst är jag duktig ska prata med Linda speciellt och Ellenor oxå :)
Men nu kommer lite bilder så kyss /H
Linda&Becca :)§
Emma&Lina §:)
Emma&Rutte §






Dagen outfit:

Rutig tjockis-hm

brunt linna-limmet too(stavning?)

vitt linna-gina tricot
blåa jeans-kappahl
randiga strumpor-hm
halsband-glitter
örhängen-guldfynd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0