Pallar inte med rubrik'

Hejsan!
Som ni så pallade inte jag skriva i morse, haha.
Men iaf jag och Lina hade det bäst asså Lina är fn så jävla underbar man kan vara vara hon betyder masso massor massor älskar dej skit mycket.
Men nu ska jag väll berätta lite om min dag.
Iaf vi vakna av att någon ringde det stod att det var från Linda haha men hon sa att det inte va hon men visst -.-
Sen kolla vi på en film Samantha who hette den var ganska rolig (a)
Sen gick vi upp jag bah med shit Lina! jag måste ha med mej mina handbolls läder och dumpa dom hos dej nu jag bah vi måste ta en tidigare buss så då vart det lite brottom.
Vi hade redan klädd på oss, så jag gjorde frokost lite snabbt och sen sminka vi oss ganska länge :)
Sen drog vi till bussen hann med den haha bra va.
Sen lämna vi saker hos Lina sen drog vi till centrum där träffa vi Mickis, vi skulle ju ha köpt godis med Elin oh Tilda men dom hade gjort det redan så jag och mickis oh Lina gick själva.
Sen gick vi tbx alla hade typ kommit då, så va vi där en stund sen gick vi upp till tåget och åkte till Flämpan.
Sen tog vi bussen därifrån 740 tror jag det var.
Satt och prata med micks oh lina tills vi var framme.
Sen börja vi bowla jag bowla med tilda, lina, tilda, mickis haha det gick inte så bra för mej fick strike en gång och spärr en gång haha fett stolt.
Sen var vi där ett tag sen åkte vi hem igen jag Lina tog bussen hem till hennes mamam och klädde på oss sen drog vi till handbollen träffa sis och dom andra var skit kul på träigen idag men det var grymt jobbig att springa men det är det ju alltid xD
Men nu ska jg beställa kläder så ha det bääst och jag har fortfarande inte hittad det fuckade sladden.
Kyss/ H


Fy fn vad bra hon är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0