Skärholmen :)

Hejsan gott folk<3
Hur har eran dag varit mi har varit toppen :)
Först klev jag upp eller nej jag har ingen aning haha jag kommer ju ihåg mycke ;)
Jag duscha och fixa mej sen tog jag bussen till centrum och s kom Lina sen vänta vi ett tag så kom Ellen, eller hennes pappa oxå XD
Så¨åkte vi först till heron Ellen skule hämta sin mobil som var på lagning men sen när hon får den säger han i kassan bah:Vi har inte lagat dn för det finns en fuktskada, man bah men man kan väll laga den för att den glappar när man laddar den, det har väll inge att göra med nån fucking fuktskada whatever -.-
Sen åkte vi till skärholmen Ellens pappa släppte av oss där vi gick runt lite och så, Ellen köpte lit kläder jag köpte typ inte mycke för jag hade inga pengar, Lina köpte ett likadant linne som jag köpte i onsdags kuligt va :)?
Sen var vi skit trötta så vi gick och satte oss på donken assp omg vad mycke folk asså, men vi fik en plats Lina var skit snabb och tog en.
Sen satt vi och åt ett tg sen ick vi vidare i nån/några timmar och Ellen köpte nåt mer haha:)
Sen drog vi till öob oh köpte godis och läsk.
Kolla Ellen skulle köpa en filt den osta 39:- stod det.
Men sen i kassan hon bah 108 kronor vi bah ehm hur kan det bli så mycket, hon bah filten kosat 79:- vi bah neej den kostar 39:-
Så det blev ingen filt för Ellen stackarn av att hon i affären var helt särad.
Sen tog vi busen hem haha jag ndrar om dom på bussen fick int i öronen, för vi prata och skratta hela vägen i 40 minuter hihi snälla vi är mot dom andra :)
Sen när vi skulle till tåget så träffa vi Michelle stod och prata i kanske 2 minuter sen gick vi ner till tåget.
Sen skulle vi till Linas mamma så vi tänkte ta bussen men vi pallade inte sitta oh vänt i en halvtimme så vi vandra.
När vi kom hem så tog vi lite kort och så som kommer ut nu.
Och nu sitter jag här antar att jag ska kolla på melodifestivalen sen:)
Men ha en bra kväll så bloggar jag imorn tror jag om jag hinner ska vara med Lina och Ellen imorn med.
Kyss/H
 haha bara för jag är snyg efter duschen XD
 En dag utan ego pics skulle vara boring! ;)
som sagt
Mina tjejer
Bara för vi är fjoortisar( inte seriöst men bilden eller texten) xp
älskar er mest, skit kul dag med er
Rassi den lilla söta, och Linas fot
LOVE
HAHAHHA super seriösa Ellen XD
Älskar dej Lina ( ingen seriös bild.)
puss på dej
Lina är råå fjortis :)
dagen slutar med en ego bild.

Nu ska jag titta på film, ha det bääst :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0