Palla rubrik -.-

Hejsan everybody !
Idag så börja vi 08.40, tog bussen 08.09.
Vi börja med so tråk vi gjorde biblen eller rättare sagt man skulle läsa nånting ja jag förstod ingenting verkligen XD
Sen hade vi språka tråkigt som vanligt och nu har vi läxa till imorn som jag oxå måste göra åhhh.
Sen träffa jag Sofia och krama henne, hon betyder redan grymt mycket älskar dej verkligen gumman.
Sen hade vi ? haha kommer fn inte ihåg gud vilket dåligt minne ag har alltså :)
Eller vänta det var matte tror jag jo det var det yes jag kom på det jobbade faktiskt lite *stolt*
Sen var det lunch fiskburgare faktiskt riktgit gott.
Sen vare gympa haha jag var tvunge att gå ner till skåpet häpta mina kläder sen skulle jag gå upp igen.
Men före gympan gick jag Elin Tilda till centrum köpte lite godis.
Haha sista 30 minuterna sov jag typ heh.
Efter gympan var den no vi fortsatte med nån barn bok som vi gjorde haha.
Tristan spotta värsta högen på bordet sen kom adam och la handin i det haha.
Sista lektionen var engelska hade glosor hade glömt att träna OUPS! :)
Haha, sen var det bara dans fick chips av Filippa och Soso så gulliga dom är verkligen §
Men nu ska jag titta på film eller kolla på tv.
Men ha det bääst så bloggar jag mer imorn.
Kyss/ H
Haha den bjuder jag på bara för jag såg ut som en mupp på julafton, heh:)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

den va fett sööt ju!<33

2009-02-14 @ 14:11:05
URL: http://rebeccs.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha tack gumman<3

2009-02-14 @ 19:01:36
URL: http://troopps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0