Lyckad dag för mej

Hejsan alla, haft en bra dag?
Själv har min varit väldigt bra, ja var med Lina, Ellen och Nickan (nicole)
Jag mötte först Ellen och Lina sen så gick vi till pressbyrån för Nickan skulle komma.
Haha Ellen blev typ lite små sur för Nickan sa att hon skulee komma snart men vi fick vänta i 15 minuter well well vad gör det.
Sen gick vi till centrum och jag köpte klubbor till alla haha gud vad jag är generös xD
Sen drog vi till linas mamma och satt vi datan mycket och Nickan och Lina höll på med nån sak på wii, medans jag och sis( ellen) satt och fixa hennes blogg.
Men det funka inte på Linas data så vi dampa lite, heh.
Så det fick bli en annan design istället ska nog fixa hennes design nu eller så gör hon det själv.
Sen baka vi chokladbollar så blev misslyckade så vi käka upp alla deg :)
Sen drog Nickan och Ellen till tåget jag och Lina följde med sen drog vi till centrum igen, köpte nån choklad men den var inte så god så Lina fick den.
Sen gick vi till skogen och tog lite kort sen drog jag hem och Lina till sig, fy fan vad jag frös om fingararna.
Asså jag har fn sämst ballans för jag ramla 24/7 och Lina ramla aldrig.
Men nu ska jag äta nåt tror jag så ha det bäst så finns det bara en sak att säga
Kyss/ H















Snat ska jag nog fixa om min design.§

Kommentarer
Postat av: L i n d a

Men gumman, ja är hemma :) <3

2009-02-09 @ 18:19:28
URL: http://crazylinlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0