Längtar

Hejsan !§
Ja idag kommer det inte hända så mycket i skolan men vid 3 sen kommer det bli bäst.
För vi har ju dansuppvisning på torsdag fredag så vi ska öva öva öva öva typ, haha.
Haha isf så jag är osäker om ja kommer hinna skriva i bloggen nånting vi får se när jag kommer hem.
Men vi övar från 3 till 6 kanske sen ter vi där sen övar vi igen.
Medans alla andra tränar har jag och sofia bestämt att vi ska vara kul va haha ja verklien love u gumman.
Men nu finns det nog inte så mycket att skriva tror jag ni får lite bilder hah en hur jag ser ut på kvällen när jag ska sussa sen när jag vakar sen lte mer bilder.
Men ha en skit bra kväll så får vi se om jag bloggar nånting mer.
HAHA måste bara säga en sak till min brosa som är 15 han och hans kompis hade träffat några tjejer i tumba i fredag eller nåt kan lördags jag vet inte men igår så hade han värsta märket på kinden och massa på halsen jag trodde fn nån hade misshanlat han först vet ni vad det va haha puss märken asså omg det gick tydligen vild till :p
Haha aja nu ska jag inte sitta och snacka om han men det såg ara för kul ut.
Whatever nu ska jag fixa klat mig.

Kyss / H
Haha man är ju fin när mn ska sova XD
Även när man stiger upp XD
Hanna
H'T
Me agin.
Soso sweetheart.
Dagens outfit:


Prickig linne-hm
röd tjockis-cubus
blåa jenas-kappahl
rosa strumpor- hm xD
örhängen syns inte på bilden-glitter


Kommentarer
Postat av: SIS <3

haha gmn sett på dig brallor ingen vill se dina trosor haha skojja gmn <33

2009-02-11 @ 13:22:14
URL: http://moquist.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha man ser dom inte sucker sis så det så HAHA! skojja guman fast det gör man inte <3333

2009-02-13 @ 18:37:36
URL: http://troopps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0