Rubrik sakas ^

Hejsan<3
Hann inte men ett inlägg imorse för det vart lite brottom imorse, thihi vad ovanlig( nej) :)
Men iaf jag gick till Linda först och hämta sjöresan för Linda är sjuk och den skulle varit inlämnat idag.
Men iaf sen gick jag till bussen och fick vänta i några minuter.
Sen kom jag till skolan och träffa alla sötisar, Elin var också sjuk idag :(<3
Men första lektionen var matte och våran lärare är skit snäll och lät oss jobba med sjöresan istället.
Men vi var skara så jag ritade, asså helt ärligt jag kan fn inte rita jag ritar som kossa helt seriöst.
men vi fick tbx våra matte prov och jag skäms fn över hur dåligt jag gick jag fick 10,5/ 21.
Men Pontus sa att det inte va så dåligt för han drog bort mycket poäng på vissa uppgifter och det får vi verklugen hopps, men jag är dålig ändå på matte.
Men efter det sen hade vi bild haha faktiskt kul.
Becca fick en liten skratt attack så hon skratta åt vad som helst, i oförsig så skrattar hon alltid så :)<3
Men sen efter bilder var det mat men dom hade inte börjat släppa in än så jag och Becca hämta min mobil i skåpet för Becca skulle sjunga till xD
Men sen när vi åt så var det nånting skit torrt typ.
Men asså jag måste säga en sak, Becca är fn den klantigaste jag känner.
Kolla när vi skulle gå hämta dricka så råkar hon ta ner en stol sen får hon inte upp den asså helt otroligt fn :D<3
Men sen när vi pt spillde Becca på sej själv sen ligger den en korv bit på bordet så kastar hon den på mej.
Hon bah: asså jag ville inte länna mig ensam alla börja fn asgarva.
Men efter lunchen satt vi vid cafeterian och Becca tjatade på massa saker hon ville ha haha, men hon fick faktiskt en macka av mig före bilder, känner mig så snäll, thihi :)
Sen så var det so men man behövde inte jobba eller iaf dom som var klara med saker och ting.
Haha Örjan hade skrivit så här på tavlan.
Gör klart för fn asså fan vad jag garva påt dej lät så fucking kul verkligen xD.
Men jag hjälpte Becca och Tilda med deras sjöresa dom är lååååång samma haha skämta XD
Men sen fick dom som var klara gå hem men jag pallade inte så jag hjälpte dom lite mer.
Sen när dom var klara så skulle Becca göra om ett prov så Örjan bah Hanna hjälp Becca fatta.
Haha så börja jag prata lite sen bah men shit min buss går snart så jag fick nycklen av Becca för jag skulle hämta några kläder i hennes skåp sen ge till Linda.
Sen när jag står vid övergångsstället ser jag bussen så jag kutar och buss chaffisen ser det och stannar så jag kom på iaf, flåsa som en hund fn på bussen.
Sen när jag kom hem satt jag mej vid datorn ett tag.
Sen komm mammi hem så åkte vi till hisport med erik och hand kompisar Jeppe och Fia.
Så köpte mammi skidbyxor till Erik.
Sen köpte jag massa godis på godishörnan.
Sen åkte vi hem och nu sitter jag här.
Jag och Sofia chattade förutoch asså fy fan vad gullig hon är asså hon betyder verkligen enomt mycke för mej !<3

Men jag har inte sagt det här på bloggen förut tror jag, men iaf jag åker till Falun på söndag morgon och kommer vara borta tills tisdag så det blir inget bloggande för mej då troligtvis har inge internet där tror jag.
Men om ni ser en snygging på snowboars i Bjursås är det jag haha skämta, nu kommer den rätta menigen.
Om ni ser någon snoboard åkare som ramlar 24/ / så har ni sett mig.

Idag händer väll inge särsklid imorn måste jag packa och så.
Men ha det bääst sönosar, så bloggar jag nog imorn om jag pallar och hinner vi får väll se.
Men det kommer lite bilder eller ganska många bilder både gamla och nya.
 Kyss/ H

Inte seriösa bilder:







sötnosar . <3











Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

tack så mkt :)

ingen aning alla möjliga butiker :)

ha en underbar fredag söt

2009-02-20 @ 20:56:20
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Anonym

JA SKA TILL BJURSÅS :d <3

2009-02-20 @ 22:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0