Långt inlägg.

Hejsan allihop :)

Haha satt just och babblamed Linda  telefon hörde typ ingenting vad hon sa, och så hade jag prblem att skriva med en hand ;)
Jaja men nu ska jag berätta om in onsdag. torsda, fredag s jag hoppas på ett långt inlägg, om jag inte somnat men men.

Onsdag:

 onsdags trodde jag att det skulle hinnas med ett litet kort inlägg på kvällen men det han jag inte med.
Okej iaf, vi hade skola som vanligt förutom matten var inte jag med på för vi skulle sammlas 15.00 och matten börja 14.50 typ och slutar 15.30 -.-
Men iaf så gick vi och bytte hela min dansgrupp alltså.
Haha det var fett pinsamt för vi visste inte att man skulle byta om vid 7 sen så alla hade sina vanliga kläder på sej xD.
Haha iaf vi övade lte inte så jätte mycket men lite vi lärde Sonja hon som sjunger lite steg fast hon glömde bort dom xp
Men sen när vi skulle äta vid 6 så drog Lina,Elin, Elin, Becca kommer inte ihåg om det var nån mer faktiskt.
Sen åt vi och flumma haha, Becca skulle saft så bah trycker jag på flaksan så sprutar det ut massa saft på mig och Becca börjar as garva haha!
Men sen när vi hade ätit snodde jag Linas skor och drog iväg med verro, mahtilda, elin, becca till G-huset och typ körde kurragöma( inte seriöst) men mahtilda och verro var as lång samma på räkna så vi sluta direkt haha.
Sen gick vi till baka haha Lina hade letat efter sina skor kanske jag vet inte jaja.
Sen så sminka vi oss lite mer så börja genrepet.
Det känndes lite pirrigt att stå på scen med det var skit kul.
Det gick världigt bra det var extremt kul inte bara på scen utan i det så kallade green room haha fast det var oranget.
Men fick lära känna filippa. mickis, sofia lite bättre alltid roligt :)
Sen när det var klart sammlades alla i aulan igen och gick igenom lite saker sen fik vi gå.
När jag kom hem var klockan 21.40 typ.
Jag duscha sen vart klockan 22.10 typ ahah duscha kanske lite för länge ;)
Men ja sen var det bara att lägga sej fö vi skulle vara där  7 då får man gå upp vi 6-.-


Torsdag:
Guuuuud var trött jag var när jag vakna asså åhhh -.-
Men men jag tog mej upp till slut iaf jippi :)
Men iaf pappa skjusa mej sen hämta vi Linda haha hon var seg som vanlig, haha :)
Men sen smsa jag Lina bah vart är du haha så gick jag in i konferansrummet så satt hon där man bah men säg något då men jag sncka lite med Lina och Becca sen kom typ sofia, mickis, filippa och Elin men så drog vi och sminka oss ganska många.
Sen gick vi in i konferantrummet igen så fick man inte gå ut så vi satt där ett tag och prata, sen så gick alla till aulan och
så och prata sen så drog showen igång!
Vi satt och vänta tt tag så var det vår tur gud vad jag var nervös men sen när man kom ut på scen var det inte så farligt faktikt.
Var super duper kul guud va skönt det var sen när man fick pusta ut men så gik det mer och mer tid så var det slut.
Så gick alla till aulan och typ prata om vad som gick ra och lite dåligt och hur det hade gått.
Men sen var det inte mycket vila innan föreställningen drog igång igen.
Haha medans det inte var vår tur satt jag, Lina, Elin och några till och spela kort xD
Haha sen var det vår tur var faktiskt inte så farligt den hära gången eftersom man visste hur det var.
Men känndes skit bra igen för min grupp iallafall.
Sen när den var slut så sa dom till oss att gå hem och sova haha jag och Elin drog till godishörnan haha och sen tog vi 722 haha vi åkte till huddinge sjukhus och sen till baka haha vet inte varför men det bara blev så.
Asså det var en gubbe som bah kom in i bussen och vinka till mej jag bah öhm?
Haha han vat fett läskig :O
Men sen drog vi till Elin och sjöng sing star och åt lite.
Sen tog vi bussen till stationen haha vi gick upp för isbacken och asså omg jag fick ont i magen an att skratta så jävla mycket haha får ursäkta språket.
Men sen var det show för föräldrarna satt mest och slppa i konferans rummet prata lite och så.
Sen när det var vår tuy var jag skit nervös asså omg !
Det var 250 pers som kolla fett pinsamt liksom.
Men det ick faktiskt bra som tur väll är :)
Filippa hade fått 3 rosor, haha så hon av mej en haha tack :)
Men sen åkte jag hem vid halv 9 med mammi.
Så när jag om hem så duscha jag igen, man lir så kladdi av allt hårspray och allt man har på sej.
Liksom visst jg har smink i skolan men inte så mykcet som vi har nu asså vi har verklien skit mycket.
Kolla på criminal minds till 22.00 sen däcka jag haha var extremt trött.

Fredag:
I
morse gick jag upp vid 06.50 typ Lindas mamma kom oh hämta mej vid 07.15 hade inge smink på mej såg ut som åhh jag vet inte vad ser hemsk ut utan smink iaf.
Men sen när jag kom till skolan träffa jag alla sötnosar.
Haha drog och sminka oss igen typ 10 pers inne på toan men det gick bra lite fajjt om speglarna lite haha.
Men sen drog showen igång och det var mysigt med alt prat och allt.
När det var vår tur så var det faktiskt inte nervöst för mej eftersom man var rätt van men asså det för 6:or så det var lite pinsamt.
Men sen när den var slut så känndes det bra.
Efter bara 15 minuter typ så var det en till show lika roligt som vanligt men det var lite speciellt för det var sista föreställnigen.
Det var skit kul sen när allt var klart man kände sej stolt eller vad man ska säga.
Men iaf sen drog jag och elin till tumba och fira alla hjrtans dag haha vi köpte massa munkar och allt haha.
Men sen drog vi till godis hörnan och köpte lite klubbor.
Sen hoppa vi av bussen och gick till mekaniker vägen för fördriva tiden för vi hade missat bussen precis.
Men sen stod vi där och flumma ett tag hha elin tappa sin helium ballong som vi fick ta från skolan.
Men sen åkte vi hem till mej och gjorde inte så mycket sen haha åkte vi pulka det var skit läskigt fn :O
Men men haha dt kommer lite bilder.
Men sen drog Elin hem och nu sitter jag här.
Imorn så kommer jag först spela handbollsmatcher sen slgga hos Tilda med Elin sen åker vi och badar på söndag troligtvis.
Jag skulle gått på bio med Becca och Linda men Linda fick inte gå så det blev inget .
Men ha det skit bra hoppas ni orkade läsa allt.
Kyss/ H
våra munkar
 mer bilder kommer i ett inlägg lite senare ska äta nu





Kommentarer
Postat av: Rebecca

kul, och där va jag xD<33

2009-02-14 @ 14:08:30
URL: http://rebeccs.blogg.se/
Postat av: L i n d a

Hanna lilla feto (a) <33333

2009-02-14 @ 17:51:10
URL: http://crazylinlin.blogg.se/
Postat av: HannaB

GLAD ALLA HJÄRTANS DAG!

har din dag varit bra ? :) Vad är du nöjd med idag? fått någon ask med hjärt formade godisar eller kanske en bukett? :)

2009-02-14 @ 18:31:13
URL: http://bejlaperidott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0