skit.

Hejhej :)
Gick upp för 30 minuter sen ungefär vi börjar 09.30 gud vad skönt.
Tog lite nya kort idag med mobilen så det kommer kanske 5-4 bilder :-)
Tänkte ladda ner lite filmer för Ellenor kommer sen efter skolan och vi ska kolla på film men jag vet bara inte vilken film.
Idag händer det väll inte så mycket slutar 15.30 usch nej vad sent :/
Men men nu kanske jag ska gå sminka mej om jag ska hinna men ha det bra.
Men åhhhh jag hittar inte sladden skit också men asså jag har lite bråttom så sorry inga bilder men asså jag ska leta tills ikväll ha det bääääst Kyss/H



Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

tack så mkt ;)

ha en underbar kväll <3

2009-02-04 @ 20:26:16
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0