Med mina insattser får man G+

Hej!§
Har det hänt nåt kul för er idag då?
Själv har jag haft en bra dag eller förutom min hals men.
Hade vanlig kola idag haha oj vad ovanligt :O :)
Men dagen gick bra hade slöjd och lite så.
Haha jag och Elin är bäst på slöjd måste jg verkligen säga haha vi jobbar så bra och är väldigt kreativa.
Haha eller inte vi flummar runt sågar lite skit saker haha.
Men nu ska vi faktiskt göra ett dockhus till Pontus unge haha ungen kommer väkk säket stick sej men den får ta sina konsekvenser, thaha xD
Haha jag har faktiskt G+ rätt nöjd om man tänker på mina insattser.
Men jag och Elin pallade inte jobba så vi gömde oss i ett mörkt rumm och flumma.
Haha älskar dej mest bästis.
Men iaf vet ni jag ska sjunga istället för dansa i skolan nu.
Jag, Becca, Lina, Elin ska sjunga tsm omg asså fy fn vad pinsamt ahh jag kommer dö.
Men vi kommer vara böst hoppa jag.
Men nu pallar jag inte skriva mer, enjoy the pictures.
Haha jag vet jag är super tråkig men vad ska jag skriva för nåt.
Kyss/ H

 Elin och Gina :)
Elin in the dark .

Elin<3 Hanna
Haha super sexigt<3333


Jag älskar dej Elin Skantz<3
Här ser ni min äckliga spanska bok :/
Haha ta inte minen seriös :D
Inte den heller
HAHAHA! :)


Kommentarer
Postat av: lina<3

thaha

2009-02-21 @ 00:31:06
URL: http://linascb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0