Hej

Hej allihop :)
Hade preci skrivit ett as långt inlägg men det bara försvan eller ja min fuckade dator stängdes bara ab åhh var sur jag blir :/
Haha asså jag har typ inge att akriva om men asså klockan är ju typ 15.00 liksom vad har hänt nej inte myke ska jag säga.
Whatever jo nu vet jag vad jag kan skriva om, min skoldag :)
Okej, vi börja 08.50 med matte gjorde inte så mycket klassen snacka mest med Pontus han är fett br lärare asså, haha eller jo jag gjorde 3 tal fn vad grym jag är :D
Haha nej kanske inte men men, sen hade vi bild det var kul förutom att läraren sncka bort typ halva lektionen -.-
Jag och Ellenor fortsatte med en sak i svensk
an för Elin B och linda som vi jobbar ts med var båda borta så vi fick göra det själv.
Sen efter det var det lunch, lasange okej gemför med vad vi brukar få usch inte god mat kan jag säga.
Sen hade vi so där fik mn välja om man ville göra klart so uppgiften eller svenska han sa att svenska var viktigast så jag och Ellenor gjorde der.
Vi hann precis så lämna vi den till Petra hon bah: Fint men ni måste göra det hära och ni har glmt att göra det hära blablablabla.....
Jaja iaf sen hade vi livskunskap faktiskt kul haha iaf men sen slutade vi vid 1.
Sen gick jag Tilda och Elin till centrum och köpte lite godis såköart sen skulle Elin till vårdscentrlaen vad 2 så vi guk upp och satte oss och sncka i bibieoteket (stavning).
Sen dorg vi jag gick til bussen och Elin oh Tilda gick tsm till vådscntralen eller Tila bor ju typ där så dom gick tsm.
Ja se har det inte hänt så mycket faktiskt, men jag bloggar mer ikväll.
Så ni får ah en toppen bra kväll sen så bloggar jag mer sen asså jag har inte tagit några nya kort så ni får nog  gammal bild eller ni kn få en bild på min nya blogg design som ni ser haha har inge annant att lägga ut på -.-
KYSS/ H


Blev faktiskt rätt så nöjd :)

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

jodå de är bra förutom mensvärk haha :)

kram

2009-02-06 @ 16:48:32
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0