Fett kul !

Hej alla !
Iaf jag ska skriva om igår och idag.
Igår så skulle jag ta bussen ner till tullinge stn men jag missar den självklart, typiskt mej.
Men sen tar jag tåget till Tumba så träfar jag Ellen.
Vi drar till godishörnan och köper massa godia haha hon i kassan gav oss 20 spenn för mycket tbx, så vi köpte läsk för dom istället.
Sen gick vi till tåget men missar det såklart så väntar vi i 15 minuter.
Och så får vi kuta till bussen men missar det självklart oxå, fuck så får vi gå hem till mej igen.
När vi kom hem till mej satte vi oss vid datan ladda ner någon film.
Vi satt typ vid datan skit länge haha men iaf sen åt vi pommes frittes haha skit goda faktiskt.
Sen kom morsan hem och gjorde mat fast sen kom pappa och fortsatte med maten.
Sen när vi hade ätit satt vi vid datan igen och chatta med lite roligt folk xD
Haha ajsut vi åkte pulka oxå vi var bäst eller så ramla vi 24 / 7 haha.
Och så locka Ellen mitt hår ser ut som en åsna.
Men sen kolla vi på film världens jävla sucker film, bedd times storys ( stavning )
Asså fy fan vad den sög, men Adde ringde oss typ 2 gånger satt och prata lite med han haha vi garva lite.
Men sen så däcka båda vi 2 tiden någon gång.

Ellen vakna före mej och typ satt och messa med Nicole.
Sen vakna jag lite efter.
Sn gick vi upp och typ sminka oss i flera år och platta håret skit länge, höhö :)
Men sen åt vi frulle haha korv med bröd haha vi är bara lite skumma xD
Men sen fick vi fett bråttom till bussen men vi hann, tur det iaf!
Men sen när jah och Ellen kom till huddinge vart jag fett pissnödig haha vi gick in på donken sen gick vi tbx till H&M där vi skulle träffas.
Sen kom Adde efter ett tag sen drog vi till bussen.
Do skulle byta chaffis och skit haha så vi fick vänta utanför, frös fett mycke !
Men sen åkte vi till Heron och typ köpte läsk och så.
Sen gick vi upp och hämta våra biljetter, sen såg vi att det typ var 1 timme och 15 minuter tills den börja.
Så jag Ellen Adde gick till Media Mark och typ flumma lite haha vi garva iaf haha hade skit kul verkligen.
Sen gick vi till bion, och såg yesman.
Haha det kom en gubbe och satte sej brevid Adde han bah messa oss bah vill ni byta pltas vi bah haha inga frivilliga här inte haha.
Men sen när det var klart så tog Adde bror bussen hem sa hejdå och så till han.
Sen kom Ellens mammi och hämta oss och Ellens brorsor som mobbar henne nä stackars min sis haha fast dom kan va lite roliga.
Sen när jag om hem kolla jag lite på tv typ nåt modell program.
Det va en som sa till en modell bah du ör tjock du måste gå ner i vikt.
Hon hade stl 36 jag menar oj vad tjock man måste va, eller inte.
Sen åt jag och nu sitter jah här.
Men det kommer iaf lite bilder inte så många för Ellen har inte laddat in så mycket bilder på din blogg men hon kanske ska ladda in bilder på privat album på pea så får jag gå in och ta dom för jag kan systers lösen.
Iaf jag hade det skit bra med Ellen sis och Adde bror.§

Kyss / H

Bror


Du betyder något enormt sis


Haha.


Bjuder på den ;)


Thaha xD








Haha.







Kommentarer
Postat av: moquist

haha laban e fan lite skumm <33

2009-02-27 @ 23:42:22
URL: http://moquist.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nemän Ellen märker du det nu haha ja väldigt :)<3

2009-02-28 @ 15:43:26
URL: http://troopps.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nemän Ellen märker du det nu haha ja väldigt :)<3

2009-02-28 @ 15:43:27
URL: http://troopps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0