Sladden är hittad :)

Hejhej!
Ja äntligen hittat sladden så det kommer lite pics, jag juste ni ska få se hur jag ska se ut på dansuppvisningen längtar!
Men idag har det väll varit en okej dag fast v sluta sent men vi börja typ 09.30 så det var väll okej.
Först idag hade vi so eftersom v har nån miljö vecka som i '' i dont give a fuck of'' vad vi ska göra där men det är lite olika saker , men i so gör vi typ nån återvinnings affich (stavning) iallafall jätte tråkig.
Sen hade vi No det var kul eftersom vi har fårr börja labba, emn vi gjorde inte så mycket där för någon grej var paj så vi kunde inte göra det vi skulle så vi satt mest och prata, heh.
Ja sen hade vi lunch åt lasane eller hur det stavas nu helt oej för vara skolans mat faktiskt :/
Well well sen öva vi lite på dansen inte så mycket men lite.
Sen var det klassråd läraren babbla lite medans vi andra försökte hänga med.
Sen språk fast jag hoppa över den lektionen eftersom vi öva i aulan, jippi missa spanskan :)
Ja efterr det var det svenska  tror jag vi gick runt och fråga andra 6:or hur många bilar dom ahde och typ hur ofta dm åkte utomlands.
Oh så sista lektionen var matte men det var mest flum där gjorde inte mycke matte men Pontus sa att i inte skulle göra nån matte så men vi fyllde i nåt papper om ämnena typ vad man tyckte gick bra eller dåligt och så ahha jag kan ju säga att syslöjd fik bara dålig kritik för asså jag jobbar aldrig där och ja jag suger på att sy bra va jag som vill bli designer haha men jag vill bara designa inte sy det gör massa andra som kan sy, heh.
Men efter sen åkte jag och Ellenor , Elin till huddinge jag köpte bara ett rött linne lite snabbt för jag ska ha det till uppvisningen.
Sen åkte jg och Ellenor hem till mig och kolla på wild chilld på datan lite olaglig är jag faktiskt.
Sen åt hon här och så sen åkte hon hem för typ 20 minuter sen kanske.
Nästa vecka vet jag inte om jag hinner vara med på någon handbolls träning för vi kommer bara köra övning med hela showen måndag till onsdag sen på torsdag har vi uppvisningen men som sagt jag tar skolan före handbollen.
Men nu kommer det lite pics ofc så i får ha en extremt bra fortsättning på kvällen så skriver jag imorgon på morgonen Kyss/H


      


       

     


 Linnet jag köpte från h&m

Kläderna till uppvisningen.

Vitt linne- gina tricot
Rosarött linne-h&m
tights-ingen aning lindex kanske
rött sidenband-?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0