sista inlägget då.

Hjesan!
Det blir troligtvis mitt sista inlägg, tills tisdag dårå.
Frågade nyss pappa om internet funka där uppe men det gjorde de nog inte, fn.
Dom kanke ha nån data på hotelet får vi hoppas.
Men annars blir det inge bloggande.

Imorn kommer jag inte blogga på moronen för vi kommer åka här ifrån vid 08.00 fyfan -.-
Måste typ gå upp 07.00, så jag hinner inte blogga och kommer ändå inte orka.
Jag har precis packat klart jag väljer saker morsan packar ner det hoppas det blir bra nu :)
Men det blit förhoppnigsvis lite tid med Linda i backarna för hon är också där :D
Men nu ska jag göra som alla andra kolla på melodifestivalen sen kolla på beck eller wallander haha det verkar som det bara är jag och Ellen som gillar sånna serier haha vi är ju systrar så :)
Sitter och messar med min kuin Emma som är 94:a haha hon bor i Lund så vi träffas inte så ofta mest på julen, sommarn, påsk och så.
Men nu har jag inte så mycket mer art säga.
Om Sofia läser så ta det lungt i backen bryt inga ben swety xD§
Men nu böjar tydligen melodifestivalen så jag antar att jag ska kila.
Ha det underbaart.
Kyss / H
Man kommer ju käna mej otroligt sexig imorn xD

Min tjockis i skid glasögon.
Fyfan vilka skidbrillor haha måste ha sånna ser ingt utan dom bara snö snö snö xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0