rubrik -.-

Hejsan !§

Har super tråkigt så jag tänkte skriva lite kort.
Imorn ska jag typ slappa hämta tjockis katten Laban :)
Haha Ellen bah vi sover hos dej för jag har saknat min bästis Laban, höhö.
Men iaf Ellen sover här torsdag till fredag, vi ska kolla på film äta godis drick läsk ha det bääst bara, det har jag och Ellen hela tiden.
Sen på lördag slappa jag igen, kanske om Lina kommer hem så ska jag vara med henne eller jag har smsat henne men inte fått svar vi får se.
Sen på söndag ska ja vara med Sarah vi får se.
Höhö rolig vecka va, absolut ;)
Juste ja kolla på beck förut den var sådär har sett den förut -.-
Men aja ska kolla på tv nu.
Ajuste jag glömde skriva det i förra inlägget vi var och shoppade oxå inte så mycket men fick 2 saker, se bilderna.
Ha det bra, Kyss / H

Min snygga Alice tröja ja fick när vi va på idol, urläcker verkligen( nt )
Fick jeanstights från gina tricot 199:-
örhängen från ur&penn 20:- ( rea 50 % )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0