Palla rubrik ;)

Hejhej§
Hade precis skrivit ett långt inlägg men då stänger ju datan av sig såklart -.-
Har precis gjort engelska glosor ska göra spanskan nu säger vi men det kommer jag aldrig göra :)
Jaja men asså vi så himla mycet läxor tycker jag lixom ge mig lite fritt frpn läxor men nejnej vi ska fn bara ha mer och mer känns det som.
Usch blir trött på skolan.
Well för mycket snack om skolan :P
Haha a men imorn har jag handboll igen kommer få min telefon då haha skönt va xD
Asså det är ganska många som skriver blogg bara för att ha en tidsfördrivt jag tycker faktiskt det är riktigt roligt ;D
Hahaa om jag har tid såklart då, jag lova Lina o Linda att lägga ut deras bloggar men jag ävkte skriva bloggar jag besöker varje dag typ.
Men nu ska jag duscha, sen kolla på csi om det går tyckte jag hörde sån musik haha mina öron är på helspän ju :)
Jaja men ni får ha det bäst och sen skriver jg imorn mer, jag vet tråk tan bilder mne ni får nöja er med lite äldre haha aja puss&kram eller nej det lät inte bra Kyss/H lät bätter

Ge mig tbx min blonda hår jag saknar det skit mycker åhh! :)
Taha sexi vaa :)

Michelle sötis :D

jajuste bloggarna höll på att glömma dom.
www.linascb.blogg.se
www.crazylinlin.blogg.se
www.moquist.blogg.se
och
www.emmsanatpea.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

vad glad jag blir, tack :)

allt bra med dej?

2009-02-02 @ 21:58:49
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/
Postat av: Ränaren

oh herregud! ta bort bilden!

2009-02-02 @ 22:24:25
Postat av: Ränaren

oh herregud! ta bort bilden!

2009-02-02 @ 22:24:50
Postat av: lina<3

du passar i brunt hår

2009-02-02 @ 22:53:01
URL: http://linascb.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha tack Lina :)§

2009-02-03 @ 19:05:20
URL: http://troopps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0