mobilen på tisdag

hola bloggis:)
Igår så han jag inte skriva im sorry men nu ska jag bättra mej i promiss.
Igår va jag med Linda vi var och kolla på Ellenor när hon spela match dom spela lika.
Sen skulle vi bada hos henne men det blev inte av.
Och idag vakna jag halv 1 sen åkta jag till handbollen och spela match.
Vi förlora en och vann en..
Men bara så ni vet så gav jag min telefon till min ränare och glömte ta den sen så jag har ingen mobil tills på tisdag förhoppnings vis, fuck face kan inte klara mej utan mobilen well well.
A men nu ska jag se på film tror jag ha det bra Kyss /H

bilder kommer imorn

Kommentarer
Postat av: Ränaren

hörru fuck face! haha

du får väl inte ge din mobil till din ränare!

ses på tisdag!

2009-02-02 @ 07:49:15
Postat av: Hanna

HAHA jooo!

2009-02-02 @ 15:31:38
URL: http://troopps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0