Lite gamla bilder

Hejhej !<3
Haha lite sent inlägg men jag har varit upptagen typ kan man säga, höhö.
Jag vakna vid 11 någon gång typ, Linda smsa mej vid halv 9 och fråga om någon var vaken så hon väkte mej men kunde somna om -.-
Men sen när jag hade gått upp kolla jag på tv och åt frukost haha oj oj oj vad upptagen jag var ;)
Nej men sen drog jag och mamma till Täby och hämta väldens bästa katt.
Sen åt vi vofflor hos dom sen drog v hem och nu sitter jag här.
Ikväll händer det inget spännande jag får väll kolla på film eller nåt haha måste underhålla mej själv ju xD
Men asså det finns inte mycket att skriva.
Vet inte om det blir nåt inlägg imorn det borde nog bli ett men man vet aldrig.
Haha syster kommer hit och hon slaggar här men vi får väll se hur det blir med bloggen.
Jag antar att jag åker och möter henne vid Tumba sen drar vi till godishörnan och kanske köper läsk.
Asså jag känner mej lite skum för vi åt vofflor hos dom och dom hade inget att dricka så jag drack cider med alkohol i haha känner mej lite dizzy haha, men det var skit gott iaf !
Men det finns inte så mycket mer att säga, det kommer bilder tänkte lägga ut lite gamla bilder också, haha ni får garva åt mej.
Men ha en super bra dag och alla som inte har min msn lägg till den [email protected].
 
Kyss / H

Dagens outfit va:
Grått linne- H&M
Röd t-shirt-JC
Röd tjockis-Cubus
Blåa jeanstights-Gina Tricot


Only me

Thaha sommar-08

I september någon gång

slutet av augusti tror jag.

Hanna <3 Elin


I höstas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0