Kanske.

Hejhej§
Idag var det först engelska där gör vi dom dära frågorna sakerna när man ska fråga andra sexor haha ganska boring men men.
Sen hade vi Christina där gjorde vi samma sak för christina var med dom som gjorde nationella proven i 9:an så vi hade petra.
Sen slöjd men han var sjuk så vi fick håltimme haha så jah oh elin drog hem till mej och åt lucnch sen börja sonaksan vid 12 igen.
Sen idrott det var faktiskt kul men vi var inte med på hela för vi går tidigare synd för det var kul.
Sen hade vi showdans det gic bra och så.
Sen handboll eler först drog jag Lina Nicole syster a ellen då ju till centrum så köpte jag ett par nya leggings till dansen
Sen var det handboll riktigt kul så slapp vi att springa men vi hade fys iställett.
Och nu sitter jag här håller på att kolla på Mr and Mrs smith haha så ag ska fortsätta jag har faktiskt inte tagit några kort så ni får avvakta tills imorn.
På lördag ska jag oh ellen till skätholmen tror jag kanske blir slagg hos någon efter sen får se men nu ska jag fortsätta kolla på film så ha det bääst :) Kyss/H

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ska du vara med på Valentines Rock ? Asså och dansa :) <3

2009-02-05 @ 20:22:27
URL: http://snurrigasandra.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha japp det ska jag :)<33

2009-02-05 @ 21:07:54
URL: http://troopps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0