Hmm

Hejsan!<3
Har ni haft en kul lördag kväll då ? :)
Vem tycker ni var bäst på melodifestivalen ?, asså jag har typ ingen ^favvo^ om man ska säga så.
Jag tyckte nog att hon Emilia kanske var bäst jag venne, thihi.
Sen ahr jag kollar på wallander asså omg jag höll på att pissa på mej, det var grymt läskigt :O
Aja imorn ska jag nog vara med Ellen och Lina vi får väll hitta på nåt kul.
Men jag ska nog ladda ner någon film och titta på den sen kommer väll däcka vid 2 kanske nej jag vet faktiskt inte.
Någon som har ett film tips säg gärna jag har slut på filmer eller rättaresagt vad jag ska se för film.
Och ajuste jag har ingen aning vad jag ska ha som rubrik, någon som har något vettig föslag så det får väll bli ingen rubrik så länge då, heh.
Sen på måndag är det slut på miljö vecka jah och min grupp är fortfarande inte klara eftersom Petra har så jävla mycket som ska vara perfekt så jag har just nu lite ångest men men.
Haha nu kommer min brosa dampa ut för jag har ätit upp alla hand haöstabletter oups! my bad :)
Ni har kanske märkt att jag har gjort om min design typ 3 gånger idag haha men jag blev faktiskt aldrig riktigt nöjd men den här blev rätt okej tycker jah.
men ja gör väll en ny om kanske några dar kommer tröttna på den säkert ;)
Men nu finns det inte så mycket mer att säga för min lördag kväll har inte varit så himla spännande måste jag säga.
Men ha det underbart så lovar jah att blogga mer imorn Kyss/ H
<3

Kommentarer
Postat av: sofia

haha jag såg också på wallander :)

2009-02-08 @ 11:26:10
URL: http://finsoows.blogg.se/
Postat av: Hanna

fett hemsk :O <33

2009-02-08 @ 13:29:20
URL: http://troopps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0