Hemma.

Hej alla ! <3
Är äntligen hemma, hade det skit bra faktiskt.
Ja är grym på snowboard eller inte haha ramlar lite för ofta men men xD
Jag åkte mest med Linda och Malin eftersom dom oxå var där.
Vi bodde på ett fett fint hotell med världens bästa pool verkligen, den var skit varm.
Så åt vi go mat, fyfan vad gott asså.
Men det känns fn skönt att vara hemma igen iaf.
Har saknat vissa personer så in i helvete.
Men asså jag vet kort inlägg för 3 dar men asså jag pallar inte gå in i detalj.
Men imorn ska jag nog bara vara hemma tors- fre ska jag vara med Ellen sen är jag ledig, någon som vill vara ?
Men nu sk jag kolla på film.
 
Kyss/ H
Min bräda.
syskon kärlen, hmm nej.

Linda :) §




 


Kommentarer
Postat av: L I N D A

Raring, bjursås var allra bäst med dig! :) <33

2009-02-25 @ 10:22:53
URL: http://crazylinlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

såklart gumman det var toppen :)<33

2009-02-25 @ 20:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0