Bio .

Hejhej !
Det blir ett kort inlägg men jag skriver mer när jag kommer hem.
Idag ska jag Ellen träffa Adde bror för första gången vi ska på bio och se yesman, troligtvis tar han med en snygg kompis, höhö.
Iaf vi kommer ha det bättre än er men gråt inte för det för vi finns på lurarna.
Ha det bäst, det kommer mer bilder sen.
Kyss / H & E
 Jah och sis passar bra i kameran XD
Thaha jag är fjortis, driv haha.
 jag älskar Ellens adidas tröja.
Haha platta håret, syns knappt
Jag och Ellen åt korv till fruost, hmm.
Världens bästa bror.

Dgens outfit :

SSS tröja- ?
vitt linne-gina tricot
grått vikt linne- H&M
gråa strupbyxor-Lindex



Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

tack ;)

ha en suepr bra kväll :)

2009-02-27 @ 20:31:32
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0