har äntligen en blogg som fukar

Hej hej alla<3 jag har gjort en ny blogg nu eftersom min andra var fett skum idag så va jag o shoppa i stan köpte ett par jeans två tröjor en mössa o ett par vantar gick typ runt i åhlens i 30 minuter hittade fn inte där så j*vla stor asså nu ska jag typ bara chilla o så resten av dan o kolla på csi, ajuste chattar med bästis http://skaantz.blogg.se  så här ser mina höstlovs vecka ut blir nt så långt inlägg idag men försöker skriva mer imorrn typ puss, tropp<3

måndag:aa det vet ni redan ju
tisdag: ska nt göra nåt typ
onsdag:kanske slagga hos bästis
torsdag:vet nt
fredag:nån som vill va
lördag:bio med älsklingar
söndag:måste plugga til

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0